Tales of the Tiny Planet – Physics Puzzle Venture v1.0.5

Tales of the Tiny Planet – Physics Puzzle Venture داستان یک سیاره را بیان می‌کند که در میان کهکشان‌ها به دنبال دوستان گم‌شده‌اش می‌گردد. در این ماجراجویی سبک پازل-فیزیک، شما توانایی این را دارید که عناصر دنیا را دستکاری کرده تا او را به طور ایمن از میان سیاره‌ها هدایت کنید. آیا سیاره گم‌شده پشت درگاه بعدی است؟ متوجه شوید، رکورد را بشکنید و یا با دوستان خود به رقابت بپردازید!

از یک دکمه استفاده کنید تا گروهی از مکانیزم‌های پیچیده را کنترل نمایید. زمانبندی فشار دکمه باید دقیق باشد تا سیاره را از طریق درگاه به مرحله بعدی ببرد. سعی کنید هرچه سریعتر مرحله را به اتمام برسانید تا ستاره‌هایی را بدست بیاورید که مراحل بیشتر را آزاد خواهند کرد. هر دنیا عناصر، مکانیک و غافلگیری‌های جدید را می‌آورد.

 

ویژگی‌ها :

سیاره‌های گوناگون و 5 دنیای زیبا

60 مرحله مخلتف را انجام دهید

دارای ستاره‌ها و آیتم‌های دیگر

تعداد زیادی دستاورد برای کسب

رتبه‌بندی برای رقابت با دوستان

وسعت بی‌نهایت و لذت بی‌پایان

 

تغییرات نسخه 1.0.5 :

کاهش اندازه حجم بازی

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود