Life on Mars Remake v1.0.11

در بازی Life on Mars Remake به کاوش، بررسی، یافتن بهبودها برای لباس و سلاح‌ها، ارتقاء سلاح‌ها در کارگاه‌ها، مبارزه با موجودات جهش‌یافته باورنکردنی و…. بپردازید. این بازی یک بازسازی از زندگی بر روی مریخ را به شما ارائه می‌کند. کشف کنید چه اتفاقی برای اولین مهاجرین مریخی رخ داده است.
زمین ارتباط خود را با تنها مهاجرین در مریخ از دست داده است؛ یک گروه علمی که برای انجام تحقیقات برای وجود زندگی در آب‌های یخ‌زده مریخ عازم شده‌اند. شما به سطح سیاره فرستاده خواهید شد تا ارتباط را با گروه بازیابی کرده و متوجه شوید چه اتفاقی رخ داده است.
این بازی از فیلم‌های ترسناک علمی تخیلی دهه 80 و 90 میلادی الهام گرفته و یک بازی کلاسیک با گرافیک نوستالژیک را همراه با قابلیت بازی مجدد می‌باشد و کاری می‌کند حس دو سه دهه پیش را دوباره تجربه نمایید.

 

ویژگی‌ها :

4 درجه سختی آسان، عادی و دشوار

شما با یک تفنگ بازی را آغاز می‌کنید، اما سلاح‌های بیشتر را می‌توانید پیدا نمایید

ماژول‌هایی را خواهید یافت تا سپر و انرژی خود را بهبود دهید

به جای سیستم مهمات، بازی از یک سیستم نوار انرژی استفاده می‌کند

شما در گوشه و کنار نقشه و پس از شکست دشمن سلول‌های انرژی را خواهید یافت

نقشه‌ای پایه از مستعمره دارید که مکان را به شما نشان می‌دهد

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود