Uri: The Sprout of Lotus Creek v1.0.4

آیا تا به حال این رویا را داشته‌اید که تنها کسی هستید که می‌تواند دنیا را نجات دهد؟

ممکن است در رویای خود احساس تنهایی کنید؛ البته مأموریت ویژه شما را قدرتمند و مطمئن می‌سازد تا ادامه دهید. در بازی Uri: The Sprout of Lotus Creek داستانی را مجسم کنید که درباره سفر اسرارآمیز یوری می‌باشد. پس از اینکه یوری نشانه‌هایی را از ناجی دریافت می‌کند، به تنهایی آغاز به ماجراجویی می‌نماید؛ با حل انواع پازل‌ها و دوری کردن از خطرها، یوری بالاخره دنیا را نجات می‌دهد.

این بازی شما را به یک دنیای عجایب افسانه‌ای می‌برد. تنها چیزی که نیاز دارید انجام دهید این است که مأموریت را به پایان برسانید: دنیا را نجات دهید. این بازی ماجراجویی، پارکور و حل پازل را ترکیب می‌کند که در آن احساسی هیجان‌انگیز اما لذتبخش را می‌دهد. اگر آماده هستید، بیایید ببینیم تا چه اندازه می‌توانید در این سفر چالش‌برانگیز پیشروی کنید!

 

ویژگی‌ها :

با کنترل نشانه‌ها در بازی می‌توانید یوری را هدایت، و پازل‌ها را حل نمایید

دارای سبک هنری منحصربه‌فرد و زیبا، با خیابان شلوغ و کاخ‌های اسرارآمیز زیرزمینی

مأموریت نجات دنیا، نبرد با نگهبانان، قدم زدن خسته و تنها…

نحوه منحصربه‌فرد بازی به بازیکنان فضای بیشتری برای فکر پیش از تصمیم می‌دهد

موسیقی زمینه زمانی که داستان تغییر می‌کند، عوض می‌شود

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود