اطلاعات سخت افزاری دستگاه اندرویدی آیکون

Castro Premium

اطلاعات سخت افزاری دستگاه اندرویدی
4.6 (62) امتیاز در گوگل‌پلی
کاربردی , نرم افزار

Castro Premium ابزار اطلاعاتی برای گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی است. این برنامه اطلاعات مختلف تشخیصی را درباره دستگاه‌تان نمایش می‌دهد.
این برنامه آماده است تا اطلاعات گوناگون را درباره گوشی یا تبلت به صورت زنده نمایش دهد. اطلاعاتی شامل اطلاعات سیستم و شناسه‌ها، وضعیت پردازنده، وضعیت باتری، میزان مصرف رم، نمایش میزان مصرف اینترنت وای‌فای و شبکه موبایل و بسیاری ویژگی‌هی دیگر!
می‌توانید با استفاده از گزارش‌گیری، اطلاعات را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. این برنامه از گزارشات استاندارد متنی و پی‌دی‌اف پشتیبانی می‌کند.
در نسخه جدید پشتیبانی از میانبرهای اندروید نسخه 7.1 و صفحه نمایش‌های Infinity اضافه گردیده، مقدار کد کاهش یافته و تنظیمات سیستم ساده در دسته‌های جدید اضافه گردیده است.

 

ویژگی‌های نسخه پرمیوم:

می‌توانید اطلاعاتی که ویجت بر روی صفحه نمایش نشان می‌دهد را سفارشی کنید

دارای تم شب با گرافیک منحصربه‌فرد تا در شب چشمانتان استراحت داشته باشند

ارائه ویژگی‌های بیشتر در آینده نزدیک!

 

تغییرات نسخه 4.3.1 build 268 :

اضافه شدن پشتیبانی برای گزارش های ناشناس گوشی

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 5.0 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 4.3.1 build 268
  • اندازه : 4M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2021/05/12
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود