Gemini Strike Space Shooter v1.5.3

Gemini Strike Space Shooter یک بازی اکشن حماسی به سبک تیراندازی برای اندروید است که در آن باید با انفجار راه خود را از میان سفینه‌های دشمن باز کنید، از سیارک‌های آتشین دوری نمایید، از محاصره‌ها دزدکی رد شده و با غول‌های حماسی مواجه شوید! سپس زمانی که کار منفجر کردن انجام شد، به کشتی‌های ترابری حمله کنید تا آیتم‌های تصادفی را بدست آورده و جنگنده خود را سفارشی نمایید.
با وجود تعداد فراوان ماژول‌ها برای ترکیب و تطبیق (سپر، موشک، لیزر، پرتو، ترمیم، بمب الکترومغناطیسی)، روش‌های تبدیل جوخه‌های دشمن به آتش‌بازی‌های کهکشانی زیبا هیچ‌گاه تمام نمی‌شوند.
با یک موسیقی زمینه جذاب و دشمنانی که صفحه را با پرتابه‌ها پر می‌کنند، تا زمانی که اوقات فراغت داشته باشید این بازی یک تجربه اکشن کلاسیک را به شما ارائه می‌کند. اکشن آرکید کلاسیک با یک سبک مدرن، این بازی یک تیراندازی چالش‌برانگیز فضایی است که مهارت‌های شما را محک زده اما کاری می‌کند که برای بازی دوباره بازگردید.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود