Mystery Trackers: Paxton Creek Avenger v1.0.0 + data

در بازی ماجراجویانه Mystery Trackers: Paxton Creek Avenger یک موجود اسرارآمیز به نام خونخواه نهر پاکستون، دختر فرمانده شما را ربوده و در حال ایجاد وحشت در تئاتر پر از مردم بی‌گناه می‌باشد. ظاهراً آن‌ها سازمان مرموز ترکرز را مقصر همه مصیبت‌های جامعه می‌دانند، و قصد دارند تا پسران و دختران آن‌ها را مجازات نمایند. ممکن نیست اجازه دهید این اتفاق بیفتد، پس شکار را آغاز کنید!
پشت پرده این اتفاقات و پنهان‌کاری‌ها چیست و چرا یک دختر بی‌آزار را ربوده‌اند؟ باید از تمامی مهارت‌های استنتاجی خود استفاده کنید تا پرونده را حل نمایید.
از دید حرارتی خود استاده کنید تا آدم‌بدها را ردیابی نمایید. ابزار جدیدتان در حل پازل‌های رمزی به شما کمک خواهند کرد. یک بار دیگر همراه قابل اعتماد شما اینجاست تا به حل پازل‌های افسانه‌ای و بازی‌های کوتاه به شما کمک کند.
در فصل جایزه به نجات تیم کمک کنید. در یک ماجراجویی دیگر به تئاتر بازگشته و از محتوای اضافه نسخه کلکسیونر لذت ببرید.
هزاران اشیاء پنهان را بیابید و تعداد زیادی از بازی‌های کوتاه و پازل‌ها را حل نمایید.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود