بازی نقش آفرینی دوشیزه آهنین آیکون

Iron Maiden: Legacy of the Beast

بازی نقش آفرینی دوشیزه آهنین
4.6 (84423) امتیاز در گوگل‌پلی
آنلاین / چند نفره , بازی , نقش آفرینی - RPG

در بازی نقش‌آفرینی Iron Maiden: Legacy of the Beast با مبارزه راه خود را در میان 3 سیاه‌چال باز کنید. با سپاه تاریکی در زمان و فضا به مبارزه بپردازید.

قهرمانان باورنکردنی را جمع‌آوری کرده و ارتقاء دهید تا تیم مبارز نهایی را تشکیل دهید. در دنیاهای مختلف به نبرد بپردازید، غول‌ها را شکست دهید، روح شکسته ادی را بازسازی کنید و دنیا را نجات دهید!

جنگجو، ساحر، محافظ، تفنگدار یا قاتل. 5 کلاس مختلف و صدها شخصیت برای جمع‌آوری. دشمنان فاسد را شکست دهید، آن‌ها را به سمت خود بکشید و تیم‌های باورنکردنی بسازید!

ادی‌ها به اشکال مختلفی می‌آیند که هریک دارای مجموعه قدرت‌ها و توانایی‌های منحصربه‌فرد خود می‌باشند.

در میدان نبرد خود را برای مبارزات رو در رو آماده کنید! قدرتمندترین تیم‌های خود را در برابر بازیکنان دیگر مورد آزمایش قرار دهید و برای کسب افتخار بجنگید.

در گیم‌پلی استراتژیک بازی منابع منحصربه‌فرد را جمع‌آوری کنید تا تیم خود را ارتقاء داده و به تکامل برسانید. بیش از 40 مجموعه مختلف برای انتخاب و اضافه کردن توانایی به شخصیت‌های شما!

 

تغییرات نسخه 337071 :

بهبود ثبات و رفع مشکلات بازی

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : متغیر با نوع دستگاه و بالاتر
  • نسخه کنونی : 337071
  • اندازه : 153M
  • این برنامه نیاز به اینترنت دارد
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2021/03/08
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا
پرش به لینک دانلود