Rainbow Wings v1.3

سرگرم‌کننده‌ترین و رنگارنگ‌ترین بازی پازل سبک جورچین سه‌تایی به نام Rainbow Wings را بر روی دستگاه اندرویدی خود انجام دهید. اجازه دهید ماجراجویی شما را از زمین به بالای آسمان‌خراش ببرد! پازل‌ها را حل کنید، طبقات جدید را کاوش نمایید و همچنان که با دوست خود بالا می‌روید همسایگان عجیب و غریب را ملاقات نمایید.

در هر مرحله یک آشفتگی پر از پر ایجاد کنید. بالش‌های چاق و چله را بکشید و جابجا کنید تا در یک ردیف سه تطبیق انجام دهید. تعداد زیادی حرکات زنجیره‌ای برای تسلط و چالش‌های خوشمزه برای انجام دادن وجود دارد!

زمین پر است از گربه‌های گرسنه، پس بالا بروید! مراحل را رد کنید و دوست پرنده خود را از چنگال آن‌ها دورتر ببرید.

به هر طبقه که می‌رسید دوستان جدیدی برای خود بیابید. آن‌ها از افسانه‌ها، دوران‌های باستانی و حتی فضا آمده‌اند.

آیتم‌های قدرتی ویژه را آزاد کنید تا موانع را در مسیر منفجر نمایید. باید تخته را از کلوچه‌ها و کیک‌ها پاکسازی کنید، به ماهیگیری بروید، پرندگان کوچک را نجات دهید و بسیاری کارهای دیگر.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود