بازی شبیه ساز قطار 2018 آیکون

Train Simulator 2018

بازی شبیه ساز قطار 2018
4.2 (583) امتیاز در گوگل‌پلی
بازی , شبیه ساز

Train Simulator 2018 به شما امکان می‌دهد یک موتور قطار شگفت‌انگیز را کنترل کرده و برانید. نقشه‌های با جزئیات بالا، قطارهای فوق‌العاده و ویژگی‌های شگفت‌انگیز بازی کاری می‌کنند حس رانندگی یک قطار واقعی را تجربه کنید! در این بازی شبیه‌ساز قطار، شما قادر خواهید بود تا انواع قطارها با موتورهای بخار، دیزل و برقی را برانید! قبل از اینکه به منطقه خطر برسید موتور را خاموش کنید! زاویه دوربین را هر طور که راحت هستید تغییر دهید؛ همه مسافران را سوار کنید تا هرکدام را به مقصدشان برسانید.
با این شبیه‌ساز، زمان آن رسیده تا رویای خود برای تبدیل به اپراتور حرفه‌ای قطار را محقق کنید. سرعت را تعیین نمایید، ترمز بگیرید و از کنار مناظر زیبا عبور کنید. انجام هر مرحله مهارت‌های شما را محک زده و شما را به مقصد نهایی می‌رساند.

 

ویژگی‌ها:

10 قطار باورنکردنی برای ارتقاء

تعدادی مراحل چالش‌برانگیز برای بازی

گرافیک و محیط سه‌بعدی واقع‌گرایانه

بهترین کنترل‌ها و گیم‌پلی سرعتی

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.0 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 1.4
  • اندازه : 68M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2019/08/21
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود