Love You to Bits v1.5.401 + data

Love You to Bits یک بازی بسیار دوست‌داشتنی و کاملاً بصری به سبک اشاره و کلیک می‌باشد که پر است از پازل و ماجراجویی علمی تخیلی که در سراسر دنیاهای گوناگون اتفاق می‌افتد.
در این بازی شما سفر کوزمو را دنبال می‌کنید، یک کاوشگر تازه‌کار و ناوارد که به دنبال نوا، نامزد ربات خود می‌گردد. پس از یک تصادف مرگبار، تمام قطعات نوا در فضا پراکنده گردیده‌اند! حالا کوزمو می‌خواهد همه تکه‌های نوا را بازیابی و او را بازسازی کند، تا در کنار هم زندگی کنند.
عجیب و غریب‌ترین دنیاها و سیاره‌ها را که پر هستند از موجودات فضایی، پازل‌های فضا-زمان، و اشیاء پنهان برای جمع‌آوری، کاوش کنید. همچنان که مراحل را انجام می‌دهید، داستان عاشقانه کوزمو و نوا را کشف خواهید نمود!
سیاره‌های عجیب و غریب پر از پازل‌های چالش‌برانگیز را کاوش کنید تا آن‌ها را حل نمایید. با انواع موجودات عجیب و غریب ملاقات کرده و بر آن‌ها غلبه نمایید.
با جمع‌آوری ده‌ها قطعه مخفی، گذشته تأثیرگذار کوزمو و نوا را بازسازی نمایید.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود