Haunted Hotel: The Axiom Butcher v1.0.0

هتل اکسیوم مکان مجموعه‌ای از قتل‌ها در گذشته است که توسط یک دیوانه که به عنوان قصاب شناخته می‌شود انجام گرفته بودند. سال‌ها بعد هتل دوباره باز شده است، اما با بازگشت مهمانان قتل‌ها نیز برگشته‌اند! آیا این ظهور دوباره یک قاتل سریالی است، و یا یک فرد جعلی می‌خواهد جای او را بگیرد؟ در بازی ماجراجویانه Haunted Hotel: The Axiom Butcher باید از بهترین مهارت‌های بازرسی خود استفاده کنید تا این پرونده را حل نمایید.
شب را در هتل بمانید. همسر صاحب هتل، اولین قربانی جدید بوده است، اما هنوز هم مهمانان فراوان دیگر هستند. آیا یکی از آن‌ها می‌تواند پشت این رمز و راز باشد؟
آیا می‌توانید زنده از اینجا بیرون بیایید؟ در مجموعه‌ای از صحنه‌های اشیاء پنهان ترسناک راه خروج را بیابید.
حقیقت پشت پرده قتل‌های بی‌رحمانه را کشف کنید. سرنخ‌ها را جمع‌آوری کنید تا با استفاده از حل پازل‌های ترسناک و بازی‌های کوتاه پرونده را حل نمایید.
هزاران اشیاء پنهان را بیابید، و ده‌ها پازل و بازی کوتاه را حل کنید!

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود