Underwater Survival Sim – 2 v1.2.0

یک بار دیگر ماجراجویی‌های زیر دریای خود را آغاز نمایید. در بازی Underwater Survival Sim – 2 زیر دریا را کاوش کنید، به شکار بپردازید، سطح اکسیژن خود را نگاه دارید و اسرار زیر دریا را برملا نمایید.
به یک بازمانده تنها پس از سیل بزرگ تبدیل شوید که فقط کپسول اکسیژن در اختیار دارد! خوشبختانه، شما خود را نزدیک پایگاه نظامی زیردریایی می‌یابید، اما آن هم مفقود و فراموش شده است، پس باید ماژول‌های خراب را تعمیر کرده و حتی یک پایگاه جدید بسازید. زیر دریا را کاوش کنید تا منابع را استخراج کرده و پایگاه را بازسازی نمایید! ماهی‌ها، نهنگ‌ها و موجودات دریایی دیگر را شکار کنید تا برای خود غذا فراهم نمایید. برای زندگی خود با شکارچیان زیر دریا مبارزه کنید، آنها هیچ‌گاه نمی‌خوابند و تا مرگ شما را تعقیب خواهند نمود. پس برای محافظت از خود سلاح پیدا کنید.

 

ویژگی‌ها :

شبیه‌ساز نهایی غواصی در زیر دریا

مناظر زیبای زیر آب برای کاوش

گنجینه‌های پنهان برای تسهیل فرایند بقا

شکارچیان زیرآب خطرناکتر از چیزی هستند که فکر می‌کنید

سلاح‌ها و ابزار را بسازید تا روزی جانتان را نجات دهند

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود