بازی فانتزی آدامس باد کردن با بیست قهرمان آیکون

Bubblegum Hero

بازی فانتزی آدامس باد کردن با بیست قهرمان
4.6 (2529) امتیاز در گوگل‌پلی
بازی , فانتزی

در بازی سرگرم‌کننده Bubblegum Hero هدف اصلی شما این است که آدامس را باد کرده و زمانی که به دایره خط‌چین‌شده رسید انگشت خود را رها کنید، وگرنه بر روی صورتتان خواهد ترکید. اگر در لحظه‌ای که بادکنک شما به دایره زرد می‌رسد انگشت خود را رها کنید، امتیاز کامل را بدست خواهید آورد و تعدادی سکه خواهید گرفت. همچنین اگر چندین بار موفق به انجام این کار شوید، امتیازتان ضریب خواهد خورد. البته مراقب باشید، هرچه امتیاز کمبو بیشتر باشد، بازی سخت‌تر خواهد شد.

در این بازی همچنین یک حالت واقع‌گرایانه وجود دارد! روش عادی انجام این بازی لمس بر روی صفحه و سعی در نترکیدن بادکنک است. در تنظیمات می‌توانید این حالت را انتخاب کرده و برای باد کردن آدامس، در میکروفن دستگاه خود فوت کنید!

بیش از 20 قهرمان مختلف در بازی وجود دارد که از میان آنها می‌توانید انتخاب کنید. هریک از آن‌ها تنها ظاهر است، و بر گیم‌پلی تأثیری نخواهد داشت، پس نیازی به خریدن آن‌ها نیز ندارید. البته بیایید صادق باشیم، بازی با یک شخصیت دیگر آنجاست که لذتبخش می‌شود، مخصوصاً وقتی که بادکنک بر روی صورتش می‌ترکد!

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.1 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 1.0.8
  • اندازه : 47M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2020/09/08

ویدیوی معرفی

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود