نرم افزار اسکن مدارک آیکون

SkanApp hands-free PDF scanner

نرم افزار اسکن مدارک
3.9 (1112) امتیاز در گوگل‌پلی
پویشگر , نرم افزار

برنامه تقویت‌شده با دکمه‌های واقعیت مجازی SkanApp hands-free PDF scanner به شما امکان می‌دهد بدون استفاده از دستان اسناد به هم پیوسته، کتاب‌ها و مجلات را اسکن کنید. و حتی بدون لمس گوشی، به آن‌ها صدا اضافه نمایید.
با سرعت باورنکردنی برنامه در اسکن بیش از 250 برگ در 10 دقیقه، می‌توانید با سرعت بالا و به راحتی همه اسناد خود در اداره را اسکن کرده و به هم‌ریختگی آن را رفع نمایید.
تشخیص متن بیش از 100 زبان و تبدیل آن به قالب متنی بر روی گوشی شما انجام می‌گیرد و به ارتباط اینترنتی نیازی ندارد. قابلیت ایجاد کلمات کلیدی پی‌دی‌اف در هر زبان بدون توجه به زبان‌هایی که در سند استفاده شده، سازماندهی و پیدا کردن اسناد در زمان بعد را بسیار آسان خواهد کرد.
سرویس ایمیل این برنامه به صورت خودکار فایل‌های پی‌دی‌اف بزرگ و یا گروهی از فایل‌های jpg را به چند ایمیل تقسیم می‌کند تا قابلیت ارسال داشته باشد.

 

تغییرات نسخه 4.38 :

رفع مشکلات برنامه

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.4 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 4.38
  • اندازه : 28M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2021/04/07
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود