T Music Player + RE Equalizer v1.4.6 build 39

شنوندگان موسیقی به مجموعه وسیعی از موسیقی‌ها بر روی دستگاه خود اتکا دارند که برای آن‌ها نیازمند یک پلیر کامل و یک اکولایزر قدرتمند می‌باشند. پلیر T Music Player + RE Equalizer همچنان به ارائه صدای دقیق و نرم در پخش موسیقی ادامه می‌دهد.

این برنامه دارای اکولایزر پیشرفته گرافیکی RE می‌باشد که شامل 10 باند، 25 تنظیم آماده، چند حالت کشیدن و طیف گسترده‌ای از کنترل‌ها برای تنظیم، شکل دادن و نظارت بر صدا می‌باشد. این اکولایزر از طریق تیونینگ موسیقی در سطحی جدید، قابلیت کنترل پخش موسیقی با عملکردی فوق‌العاده را دارد.

این برنامه همچنین شامل محدوده وسیعی از جلوه‌های صوتی و کنترل پخش شامل سراند، تقویت باس، بالانس، پخش بدون وقفه، 6 حالت تکرار و 4 حالت درهم می‌باشد.

این برنامه قابلیت مرور موسیقی موجود در دستگاه بر اساس آهنگ، آلبوم، هنرمند، پوشه، ژانر و لیست پخش را در یک صفحه سازماندهی شده دارد. حالا می‌توانید به سرعت چند آهنگ را برای پخش آماده کنید، بدون نیاز به اینکه لیست‌های پخش اختصاصی را ایجاد نمایید.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود