بازی جورچین هتل پیاز آیکون

Million Onion Hotel

بازی جورچین هتل پیاز
4.7 (507) امتیاز در گوگل‌پلی
بازی , پازل

Million Onion Hotel یک بازی پازل با ویژگی‌های فراوان برای گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی است که در دنیای صداهای دیوانه‌وار به همراه گرافیک پیکسلی و انیمیشن‌های منحصربه‌فرد به شما ارائه می‌شود!
یک پازل اکشن با قابلیت بازی مجدد بی‌پایان که در آن باید به صورت افقی، عمودی و مورب خطوط را کامل نمایید!
30 دشمن و جادو توسط دکتر عجیب و غریب ساخته شده است. 70 کارت برای جمع‌آوری وجود دارد. 30 شخصیت پنهان در بازی به همراه یک داستان عجیب و غریب با پایانی تکان‌دهنده! پس از تمام کردن بازی هنوز هم چیزهای زیادی برای لذت بردن وجود دارد!
عجیب و غریب‌ترین بازی پازلی که می‌توانید تصور کنید در پلی‌استور گوگل منتشر شد!
زمان بسیار دور یک کشور کوچک بود که در آن هتلی عجیب و غریب وجود داشت. تخصص این هتل در سوپ پیاز جادویی بود. می‌گفتند که افراد معروف و بزرگ بسیاری برای مزه کردن این سوپ می‌آیند، البته انگار هیچ‌یک طعم آن را برای کسی تعریف نمی‌کرد. شاید به این خاطر که سوپ دارای یک قدرت پنهان بود. بله… یک قدرت سری. یک شب، برخی از مهمانان ناگهان به درون یک کهکشان دور کشانده شدند! شاید به خاطر اینکه بیش از اندازه از سوپ پیاز جادویی خوردند؟

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.4 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 1.1.2
  • اندازه : 72M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2019/08/10

مشابه به‌انتخاب سردبیر

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود