Oil Hunt 2 – Birthday Party v2.2.1

در بازی آرکید Oil Hunt 2 – Birthday Party تولد قرمز است اما هیج‌یک از دوستان تشنه به نفت او ظاهر نشدند! تنها یک راه حل وجود دارد، به شکار نفت بروید!

آیا برای بزرگترین، و شگفت‌انگیزترین مهمانی ساحلی که تاکنون دنیا به خود دیده آماده‌اید؟ بالن نفت خود را هوا کنید، نفت‌ها را بخورید و جمع‌آوری کنید، آن را به مهمانی بازگردانید و به دوستان تشنه خود بدهید!

هرچه از این ماده سیاه خوشمزه بیشتر بدست بیاورید، مهمانان بیشتری خواهند آمد! به هر حال هیچ‌کس از نوشیدنی رایگان بدش نمی‌آید!

سه مکان زیبا با مراحل دست‌ساز و صدها چاه نفت چالش‌برانگیز، که هریک چالشی جدید را ارائه می‌کنند. هیچ دو چاه نفت مانند هم نیستند! دست خود را استوار نگاه دارید و با چشمان تیز خود آن‌ها را خشک کنید!

خود را برای بازی نهایی هدر دادن وقت آماده کنید! با یک گیم‌پلی تازه، شروع این بازی ساده اما تسلط بر آن دشوار می‌باشد. آیا می‌توانید یک مهمانی حماسی بسازید و هیولاهای نفت را سیر کنید؟

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود