بازی نقش آفرینی کد پناگاه آیکون

Code Asylum Action RPG

بازی نقش آفرینی کد پناگاه
3.5 (292) امتیاز در گوگل‌پلی
اکشن , بازی

در Code Asylum Action RPG قلمرو آوانگا چند نسل با همسایگانش در صلح و آرامش زندگی کرده، و معمولاً از جنگ‌هایی که توسط امپراتوری‌های اطراف ایجاد شده مصون مانده است. سربازان نیرومند و شبکه‌ای از دژهای مستحکم، دلایل اصلی دلسرد کردن مهاجمان می‌باشد، البته بقای آزادی آوانگا بر قدرت معنوی و عزم قوی مردمش است که بر باورهای مقدس خود استوار می‌باشند.

مهم‌ترین حکم ساکنان آوانگا اعتقادشان به پناهگاه و پناه دادن به هرکسی است که درخواست کمک دارد. کد پناهندگی حتی برای دشمنانی که خواستار حمایت می‌باشند نیز اعمال می‌شود. درخواست‌های آنها باید به رسمیت شناخته شود.

دومین حکم مردم آوانگا کد انتقام است که آسیب‌های مهلک را با هزاران برابر درد، بدبختی و مرگ پاسخ می‌دهد. تبعیت از این کد به قلمروهای بزرگتر اطراف هشدار می‌دهد که از یک خطر منازعه آخرالزمانی دور بمانند.

اما اگر کد پناهنگی با کد انتقام در تعارض باشند چه اتفاقی می‌افتد؟ نیاز محافظت از دشمن با نیاز نابود کردن او مطابقت دارد؟

پاسخ این سوال منوط به تصمیم‌گیری شماست…

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 2.3 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 3.9
  • اندازه : 106M
  • این برنامه برای اجرا نیاز به دانلود دیتا دارد
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2021/04/20

ویدیوی معرفی

آموزش‌های مرتبط

آموزش نصب بازی های دیتا دار به همراه ویدیو آموزش نصب بازی های دیتا دار به همراه ویدیو

اگر می‌خواهید بازی‌های دیتا دار را روی دستگاه اندرویدی خود نصب کنید ولی شیوه نصب آن‌ها را نمی‌دانید این آموزش را دنبال کنید.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود