Cuphead Mobile v0.1.1

Cuphead Mobile بازی محبوبی که برای رایانه‌ها و کنسول‌های بازی طراحی گردیده بود، اکنون برای اندروید نیز پورت شده است. یک بازی اکشن هیجان‌انگیز که در آن به تیراندازی می‌پردازید و سعی می‌کنید از پرتابه‌هایی که به سمت شما می‌آیند دوری نمایید. این بازی با گرافیکی ارائه می‌شود که حس انیمیشن‌های دهه 1930 را به شما می‌دهد. هرچیزی که در اطراف شما در حال حرکت است، از جمله تصاویر پس‌زمینه و شخصیت‌ها، طوری طراحی شده که انگار با نرخ فریم 24 پخش می‌شود و یک افکت فیلم واقع‌گرایانه را ارائه می‌نماید. پس اکثر اوقات شما بر اکشن تمرکز دارید، و ظاهرش بسیار خوب به نظر می‌رسد.

در این بازی شما با غول‌ها پشت سر هم به مبارزه می‌پردازید که در میان این مبارزات با مراحل سنتی سبک پلتفرمر نیز روبرو می‌شوید که برای شما تمرین به حساب می‌آیند و می‌توانید طلا ذخیره کنید تا توانایی‌های جدید را برای شکست غول‌ها خریداری نمایید. اگر یک موبایل رده‌بالا دارید این بازی را باید امتحان کنید.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا
  • سلام چرا کلید های کار نمیکنه

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود