How to Tie a Tie v4.0.2

How to Tie a Tie برنامه شماره یک برای گره زدن کراوات است که اکنون 40 نوع گره مختلف را به شما ارائه می‌کند! بیش از ده میلیون مرد در سرتاسر دنیا این برنامه را می‌شناسند و از آن استفاده می‌کنند.

این برنامه را دانلود کرده و وقت و پول خود را در جستجوی اینترنت برای فهمیدن نحوه گره زدن یک کراوات هدر ندهید. در این برنامه ده‌ها نوع گره مختلف از گره کلاسیک تا گره‌های جدیدتر و عجیب و غریب‌تر گنجانده شده، و با دستورالعمل‌های واضح به صورت تصویری با توضیحات ساده همراه می‌باشند.

کافیست دستورالعمل‌ها و عکس‌ها را دنبال کنید تا قادر باشید یک گره کراوات زیبا را خودتان برای خودتان ببندید! دیگر نیازی به کمک همسرتان یا دوستتان ندارید. از گره‌ها خسته نشوید! این برنامه شامل تعداد زیادی گره شگفت‌انگیز، منحصربه‌فرد، خلاقانه و جالب است که می‌توانید آن‌ها را امتحان کرده و ظاهر خود را نوآورانه کنید!

 

ویژگی‌ها :

انتخاب‌های وسیع از گره‌های محبوب

بیش از 26 گره برای هر مناسبت

تا های جالب برای کامل کردن ظاهر شما

طراحی ساده اما عالی برنامه

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود