نرم افزار حرفه ای یادآوری وظایف با تم های گوناگون آیکون

Reminder Pro

نرم افزار حرفه ای یادآوری وظایف با تم های گوناگون
4.5 (727) امتیاز در گوگل‌پلی
نرم افزار , یادآور

Reminder Pro یک برنامه یادآور شهودی است که با استفاده از آن هیچ موضوعی را فراموش نخواهید کرد. قدرت برنامه را پذیرا باشید تا کاری کند همه کارهایتان را سر موقع انجام دهید.

ضرب‌العجل‌ها دیگر مشکل نیستند؛ کافیست یک یادآور برای هر ضرب‌العجل ایجاد کرده و اجازه دهید برنامه کار را برای شما انجام دهد. جلسات کاری می‌توانند شلوغ باشند و آخرین چیزی که می‌خواهید از دست دادن این جلسات است. با ایجاد یادآور هیچ‌گاه آن‌ها را از دست نخواهید داد. به خاطر سپردن تمامی تاریخ تولدهای دوستان و نزدیکان گاهی اوقات دشوار است و مطمئناً نمی‌خواهید هیچ‌یک را ناراحت کنید، کافیست یک یادآور سالانه تنظیم نمایید.

می‌توانید از این برنامه به عنوان یک برنامه‌ریز استفاده نمایید. با استفاده از ویجت برنامه همیشه می‌توانید خود را به‌روز نگاه دارید. با استفاده از تم‌های زیبای برنامه ظاهر آن را به سلیقه خود زیبا کنید. به وسیله ویژگی همگام‌سازی وظایف می‌توانید از طریق تمامی دستگاه‌های خود مطلع شوید. امکان ایجاد یادآور به وسیله صوت در برنامه وجود دارد.

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.2 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 2.6.8
  • اندازه : 6M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2020/03/17
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود