Sleep Pillow: White Noise & Sleep Sounds v2.430

با استفاده از برنامه Sleep Pillow: White Noise & Sleep Sounds می‌توانید بهتر بخوابید. این موثرترین و باکیفیت‌ترین برنامه خواب است که بیش از 5.400.000 مشتری راضی از آن استفاده می‌نمایند. این همان برنامه معروفی است که به خواب شما کمک می‌کند. آن را فعال کنید و به صورت تضمین‌شده در عرض مدت چند دقیقه به خواب بروید.

این برنامه مجموعه‌ای پیشرفته از صداهای محیطی باکیفیت را به شما ارائه می‌کند که ترکیب گردیده‌اند تا خواب را بهبود دهند. صداها ضبط شده‌اند تا آرامش ایجاد کرده و باعث خواب بهتر شما گردند. آن‌ها یک محیط آرام ایجاد کرده و شما را در یک الگوی چرخشی خواب قرار می‌دهند.

روشی که این صداها ایجاد شده‌اند باعث خواب شما خواهند شد، حتی اگر شما از افرادی باشید که به سختی به خواب می‌روند و یا در یک محیط پر از سر و صدا قرار گرفته باشید.

 

ویژگی‌ها :

صداهای طبیعی ضبط شده شامل باران، رعد و برق، جریان آب و…

همه صداها بهبود داده شده و با کیفیت بالا می‌باشند

دارای تایمر با افکت محوشدگی آرام

قابلیت اجرای برنامه در پس‌زمینه

اجرای برنامه هنگام قفل بودن دستگاه

دارای لیست کوتاه مورد علاقه‌ها

تصاویر باکیفیت از طبیعت

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود