محبوب ترین نرم افزار های فیلم برداری از صفحه نمایش اندروید
احتمالا می‌پسندید محبوب ترین نرم افزار های فیلم برداری از صفحه نمایش اندروید

Wakey: Keep Your Screen On v5.7.2

آیا تا به حال خواسته اید صفحه نمایش دستگاه خود را بیش از حد عادی روشن نگاه دارید؟ می‌خواهید زمانی که از ناوبری استفاده می‌کنید یا عکس‌های تعطیلات را مرور می‌نمایید حداکثر روشنایی باشد؟ بازی جدید را می‌خواهید انجام دهید که نیاز دارید صفحه نمایش همیشه روشن بماند؟ با استفاده از برنامه کاربردی Wakey – Control your screen sleep and brightness می‌توانید هرچقدر که می‌خواهید صفحه نمایش گوشی و تبلت اندرویدی خود را روشن نگاه دارید و از آن استفاده کنید.

این برنامه صفحه نمایش را طبق شرایطی که می‌خواهید روشن نگاه می‌دارد، نور صفحه نمایش را زیاد، کم و یا کاملاً تاریک می‌کند، این برنامه همچنین می‌تواند برای روشن نگاه داشتن صفحه نمایش در برنامه‌های دلخواه شما استفاده شود.

این برنامه باتری زیادی مصرف نمی‌کند و تنها زمانی که شما می‌خواهید صفحه نمایش را روشن نگاه می‌دارد. می‌توانید با استفاده از لامپ بزرگ درون برنامه هر گاه که خواستید برنامه را فعال یا غیرفعال نمایید.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود