5 نرم افزار ویرایش سریع و حرفه ای عکس 2019
احتمالا می‌پسندید 5 نرم افزار ویرایش سریع و حرفه ای عکس 2019
نرم افزار تنظیم والپیپر آیکون

Wallpaper Setter

نرم افزار تنظیم والپیپر
3.8 (28547) امتیاز در گوگل‌پلی
نرم افزار , وال پیپر , ویرایش عکس

Wallpaper Setter یک ابزار کاربردی برای گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی است که به شما امکان می‌دهد با راحتی بیشتری برای صفحه خانگی دستگاه‌تان والپیپر تنظیم کنید

به راحتی می‌توانید بدون بریدن، عکس خود را به عنوان پس‌زمینه قرار دهید.

این برنامه از سبک‌های مختلف برای انتخاب پشتیبانی می‌نماید که شامل در مرکز قرار دادن، کشیدن و کاشی‌های تکرار شونده می‌باشند.

برای اینکه والپیپر شما خاص‌تر شود، می‌توانید قبل از اینکه والپیپر را تنظیم کنید، آن را به وسیله برنامه PhotoFancie ویرایش نمایید.

می‌توانید به والپیپر خود رنگ بدهید و آن را به عنوان تک‌رنگ و یا رنگ گرادیان تنظیم نمایید.

این برنامه از نمایش چند عکس به عنوان والپیپر پشتیبانی می‌نماید. همچنین این برنامه می‌تواند به شما کمک کنند چند تصویر را ترکیب کرده و آن را در یک کلاژ قرار دهید.

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.0 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 1.9.5
  • اندازه : 8M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2021/03/07
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا
  • والله من ازش راضی بودم کارمو راه انداخت

  • سلام.این برنامه کیفیت عکس رو تا 10 برابر پایین میاره،و در نتیجه اصلا نمیشه عکسی رو که باهاش بصورت تمام قد،تنظیم کردید رو استفاده کرد،و فقط یه تصویر کدر و مات بهتون میده.

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود