Delete Multiple Contacts Pro v2.5

Delete Multiple Contacts یک برنامه کاربردی است که به شما امکان می‌دهد مخاطبین را حذف کنید. یک یا چند و یا همه مخاطبین خود را انتخاب کرده و حذفشان کنید. در مخاطبین خود به جستجو بپردازید و مخاطبینی که نیاز ندارید را حذف نمایید. برای نشان دادن جزئیات یک مخاطب بر روی آن کلیک کنید تا به شما کمک کند تصمیم بگیرید کدام‌یک را می‌خواهید حذف کنید.

این برنامه به شما امکان می‌دهد مخاطبین را بر اساس نوع حساب مانند جی‌میل، تلفن، سیم‌کارت و غیره فیلتر کنید. این برنامه همچنین  مخاطبین بدون نام یا شماره را فیلتر می‌کند. همچنین مخاطبین بی‌استفاده را نشان می‌دهد تا کاربر بداند به کدام‌یک از مخاطبین نیاز نداشته و آن‌ها را حذف کند.

برای ویژگی‌های بیشتر مانند پشتیبان‌گیری از مخاطبین و بازیابی آن‌ها، پیدا کردن مخاطبین تکراری و ادغام‌ آن‌ها می‌توانید از برنامه eContact : Phonebook Backup استفاده نمایید.

از آنجایی که اکثر گوشی‌ها با اندروید کیت‌کت، آبنبات‌چوبی یا مارشملو گزینه‌ای برای حذف چند مخاطب ندارند این برنامه از چند زبان پشتیبانی می‌نماید.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود