Ninja Sprint v1.05

پیش نیاز : اندروید 2.2 و بالاتر

آیا از دویدن در راه رسیدن به یک معبد و یا بریدن میوه ها خسته شده اید ؟ هم اکنون بازی Ninja Sprint  را دانلود کرده تا تجربه ای جدید از گیم های نینجایی برایتان رقم بخورد .
نکو گربه ای بود که در اثر برخورد با یک آذرخش تبدیل به انسان گردیده و البته آن هم نه یک انسان عادی ؛ فردی با قدرت های فوق طبیعی و البته ظاهری شبیه به گربه ! او هم اکنون از داشتن چنین ظاهری بسیار ناخشنود بوده و می خواهد با رسیدن به به مکانی که پاسخ تمامی پرسش هایش در آنجاست ، خود را از فلاکتی که در آن گرفتار شده است نجات دهد .
در طول مسیر با هیولاها و نیروهای بدی رو به رو خواهد شد که می بایست با پریدن و کشیدن به سمت چپ و راست ، به او کمک کنید بدون هیچ گونه مشکلی به مسیر مورد نظرش برسد .
این بازی در 80 مرحله مختلف که به صورت داستان وار طراحی شده است انجام می پذیرد و قطعا می تواند برای ساعت ها شما را به خود سرگرم سازد .

 

hajm حجم : 32.59 مگابایت

download دانلود با لینک مستقیم

 

download دانلود با استفاده از بارکد خوان QR ( اگر نمیدانید QR چیست کلیک کنید )

qrcode(72)

Ninja Sprint 4 Ninja Sprint 5 Ninja Sprint 6 Ninja Sprint 2 Ninja Sprint 3

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود