بازی راز و رمز آثار باستانی آیکون

Faraway: Puzzle Escape

بازی راز و رمز آثار باستانی
4.5 (42365) امتیاز در گوگل‌پلی
بازی , پازل

در Faraway: Puzzle Escape که پر از چالش‌ها و پازل‌های اسرارآمیز می‌باشد از معابد باستانی فرار کنید. این بازی به سبک فرار از اتاق بوده و قطعاً توانایی‌های شما را در این سبک به چالش می‌کشد. یکی از بهترین بازی‌های این سبک را انجام دهید! با دانلود و انجام این بازی متوجه خواهید شد که چرا میلیون‌ها طرفدار در سرتاسر دنیا دارد.

در این بازی شما قدم در جای پای پدرتان می‌گذارید. او یک کلکسیونر از عتیقه‌های غیرعادی بود که ده سال پیش ناپدید شد. سفرتان شما را از صحرا و بیابان‌ها تا ویرانه‌های در حال فرو ریختن یک تمدن قدیمی می‌برد. آن‌ها دستگاه‌ها و پازل‌هایی ساخته‌اند تا ببینند که آیا شما برای دانستن اسرارشان شایسته هستید. محیط را کاوش کنید، آیتم‌ها را جمع‌آوری نمایید، دستگاه‌ها را دستکاری کنید و پازل‌های پیچیده را حل نمایید تا از پیچ و خم معبد بیرون بروید.

18 معبد بزرگ که پر از پازل می‌باشند را کاوش نمایید. بچرخید، کاوش کنید، فکر نمایید و واقعاً چشمان خود را باز کنید، اگر می‌خواهید بهترین ترکیب بازی‌های سبک فرار و پازل را تجربه نمایید.

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.1 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 1.0.6128
  • اندازه : 79M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2021/03/08

ویدیوی معرفی

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود