Swapper – Create SWAP Memory v1.1.7

Swapper – Create SWAP Memory یک برنامه کاربردی برای دستگاه‌های اندرویدی است که با استفاده از آن می‌توانید برای گوشی یا تبلت خود یک حافظه SWAP ایجاد نمایید.

این برنامه به دسترسی روت نیاز دارد زیرا همه دستگاه‌های اندرویدی برای ایجاد حافظه SWAP نیازمند روت هستند.

دلیل اینکه نمی‌توان مکان حافظه SWAP را در کارت حافظه اس‌دی قرار داد این است برخی از دستگاه‌ها از تغییر مکان حافظه SWAP پشتیبانی نمی‌کنند، زمانی که این موضوع توسط برنامه شناسایی شود، برنامه اعلام کرده و این عملکرد را غیرفعال می‌سازد.

در صورتی که پس از ایجاد حافظه SWAP میزان استفاده از آن 0 مگابایت نمایش داده شود به این معنی است که دستگاه شما به استفاده از حافظه SWAP نیازی نداشته است. اولویت استفاده را افزایش دهید تا اندروید اولویت بیشتری برای حافظه SWAP قائل شود.

در تنظیمات، میزان رم افزایشی نشان نمی‌دهد، زیرا حافظه SWAP یک رم شبیه‌سازی شده است، در آنجا نشان داده نمی‌شود.

توجه داشته باشید که پس از ایجاد حافظه SWAP نمی‌توانید این برنامه را حذف کنید، زیرا حافظه SWAP برای فعال شدن به فعال بودن این برنامه بستگی دارد.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود