Pocket Spy Sound Recorder v1.11.2

Pocket Spy Sound Recorder یک برنامه ضبط صدای مخفی است که به شما امکان می‌دهد گوشی یا تبلت اندرویدی خود را به یک دستگاه شنود قدرتمند تبدیل نمایید به طوری که برای افراد پیرامون محسوس نباشد. این ابزاری عالی برای جمع‌آوری شواهد و یا روزنامه‌نگاری بازجویی می‌باشد. هدف کلی این برنامه این است که در حال ضبط صدا به صورت مخفیانه، دستگاه شما کاملاً در این فرایند قابل استفاده باشد.

زمانی که بر روی آیکان برنامه کلیک کردید، یک پردازش در پس‌زمینه اجرا می‌کند، که بلافاصله شروع به ضبط صدا از طریق میکروفون دستگاه می‌نماید. همه چیزی که به عنوان بازخورد دریافت می‌کنید نمایش یک پیام بر روی صفحه است که می‌گوید آغاز شد، که شما را مطمئن می‌سازد فرایند ضبط آغاز گردیده است. البته این پیام به سرعت ناپدید می‌شود تا احتمال دیده شدن توسط افراد دیگر را کاهش دهد. همزمان یک اعلان تحت عنوان پیام صوتی در نوار نوتیفیکیشن ظاهر می‌شود، تا هرکسی که به صفحه نگاه می‌کند فکر نکند کاری غیرعادی دارید انجام می‌دهید.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود