Fury Turn v1.52

دانشمندان را نجات دهید! از یک فاجعه بیولوژیکی جلوگیری نمایید! همه همبرگرها را در مسیر بخورید!

Fury Turn ترکیبی شگفت‌انگیز از بازی داستانی، اکشن تاکتیکی نوبتی و پازل می‌باشد. دانشمندان را بر روی یک هلیکوپتر تخلیه کنید، در برابر پس‌زمینه صحنه‌های آخرالزمانی سلفی بگیرید، در نبردهای عظیم دشمنان و هیولاهای دوستانه شرکت کنید، و حتی کنترل یکی از آن‌ها را به عهده بگیرید!

این بازی دارای یک طرح کلی، داستان‌های کارتونی کوتاه و صحنه‌های میان‌پرده جالب می‌باشد!

تعداد زیادی دشمن که هریک دارای توانایی‌ها و نقاط قوت و ضعف مخصوص به خود می‌باشند در غیرمنتظره‌ترین مکان‌ها انتظار شما را می‌کشند، و گاهی اوقات هم بر دقیقاً روی سرتان می‌افتند! و شما در پایان هر فصل با غول باورنکردنی مواجه خواهید شد! از همه مهارت‌های خود استفاده کنید تا او را شکست دهید! (کار آسانی نخواهد بود!)

در حالت دیوانه‌وار روزانه از امواج ژله‌ها دوری کرده و سکه بدست بیاورید!

این بازی دارای انواع مختلف کنترل می‌باشد. با کشیدن انگشت خود می‌توانید حرکت کنید، برای دویدن بکشید و انگشت خود را نگاه دارید و بر روی دشمن لمس کنید تا به او حمله نمایید! همچنین می‌توانید با استفاده از یک دسته بازی، بازی را انجام دهید.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود