بازی ترسناک خبرنگار 2 آیکون

Reporter 2

بازی ترسناک خبرنگار 2
4.4 (3874) امتیاز در گوگل‌پلی
اکشن , بازی

دنباله بازی اکشن-ترسناک محبوب به نام Reporter 2 شما را تا مغز استخوان شوک‌زده می‌کند! چراغ‌ها را خاموش کنید، هدفون‌ها را متصل نمایید و مراقب باشید، زیرا تنها افراد باتوجه و محتاط می‌توانند در نهایت این اسرار تاریک را کشف نمایند!

شما به طرز معجزه‌آسایی در بیمارستان زنده مانده‌اید! فکر می‌کنید همه چیز تمام شده است؟ قضیه آن تماس عجیب و غریب 7 روز پیش چه می‌شود؟ زمان رو به اتمام است! رویاهای سبکبار گذشته‌اند: اکنون شما اسیر کابوس‌ها هستید و هر روز خیس عرق از خواب بیدار می‌شوید. کابوس‌ها روز به روز در حال واقعی‌تر و ترسناک‌تر شدن شدن هستند. به همین خاطر است که سعی دارید چیزی را درباره آن دختر عجیب و غریب، که در کابوس‌ها شما را دنبال می‌کند، متوجه شوید. یکی از دوستانتان چیزی جالب یافته است و شما باید بلافاصله اقدام کنید، فوراً! زمان رفتن است!

توجه داشته باشید که برای انجام بازی با تنظیمات فوق‌العاده، دستگاهی با حداقل پردازنده اکسینوس 8890 و یا اسنپ‌دراگون 820 پیشنهاد می‌شود.

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 5.0 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 1.03
  • اندازه : 26M
  • این برنامه برای اجرا نیاز به دانلود دیتا دارد
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2020/06/15

ویدیوی معرفی

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود