Cognition Episode 1 v2.97

در بازی Cognition Episode 1 در نقش اریکا رید بازی کنید، یک مأمور اف‌ای‌آی بوستون که قدرت دیدن گذشته را دارد، و رد چهار قاتل سریالی را دنبال نمایید. مجموعه‌ای از سرنخ‌ها برای کسی با قدرت ویژه او بر جای گذاشته شده است. چه کسی این سرنخ‌ها را قرار می‌دهد؟ آنها چگونه راز او را می‌دانند، و از او چه می‌خواهند؟

در اولین اپیزود هیجان‌انگیز سرنوشت برادر اریکا را متوجه شوید. در مواجهه با یک قاتل سریالی تاریک قدرت اریکا را تحت کنترل داشته باشید، در حالی که زندگی خود را برای کشف رمز و راز قاتل به خطر می‌اندازد!

این بازی توسط یک تیم مستقل توسعه داده شده و اکنون با ویژگی‌های جایزه به‌روز رسانی گردیده است که شامل تفسیر کارگردان، هنرهای مفهومی، داستان‌ها و آیتم‌های پشت صحنه دیگر درباره توسعه بازی می‌باشند! البته اپیزود 2-4 را نیز از دست ندهید!

زیرنویس‌های بازی به زبان‌های انگلیسی، آلمانی و ایتالیایی در دسترس می‌باشند.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود