Grand Superhero Flying Robot City Rescue Mission v1.0

در بازی Grand Superhero Flying Robot City Rescue Mission خود را برای عملیات نجات در شهر آماده کنید. این یک بازی اکشن شبیه‌ساز شگفت‌انگیز است که در آن یک ماجراجویی پروازی واقعی را با قهرمان فولادی تجربه می‌نمایید. وظیفه شما این است که قهرمانانی که در جنگ علیه تروریست‌ها و تبهکاران مجروح شده‌اند را نجات دهید. نقش ربات پلیس را بازی کنید و در برابر آژانس‌های تروریستی به مبارزه بپردازید، سارقان بانک‌ها را دستگیر کنید و به زندان بیاندازید.

از سلاح پیشرفته خود استفاده کرده و با دقت موشک را پرتاب نمایید تا در مواقع نیاز گانگسترها را از بین ببرید. مهارت‌های نبرد خود را به نمایش بگذارید، به جنایتکاران حمله کنید و شهر بزرگ را از انواع تهدیدات و وحشت‌ها نجات دهید تا در نهایت صلح و آرامش را به آن بازگردانید.

 

ویژگی‌ها :

یک شهر سه‌بعدی واقع‌گرایانه را کاوش کنید

مأموریت‌های نجات چالش‌برانگیز را انجام دهید

با استفاده از آخرین مدل‌های ابر ربات‌ها بازی کنید

دارای صداهای واقع‌گرایانه برای ربات‌ها

کنترل‌های ساده و آسان بازی

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود