بازی تبدیل شدن به دزد دریایی آیکون

Pirate Tales: Battle for Treasure

بازی تبدیل شدن به دزد دریایی
4.3 (8834) امتیاز در گوگل‌پلی
اکشن , بازی

بازی Pirate Tales یک تجربه جدید به سبک اکشن نقش‌آفرینی را به شما ارائه می‌نماید. به یک کاپیتان دزد دریایی تبدیل شوید، کسی که به عنوان وحشت دریاها و مهیب‌ترین دزد دیایی زنده شناخته می‌شود!

گرافیک هیجان‌انگیز، موسیقی زمینه فوق‌العاده، نبردهای پویا و روش‌های فراوان برای تعیین نتیجه نبرد. هیچ بازی‌ای مشابه این را تاکنون ندیده‌اید! رویای تبدیل شدن به یک کاپیتان واقعی را در سر دارید؟ در این بازی این شانس را خواهید داشت! شخصیت‌های شناخته‌شده مختلف را جمع‌آوری کنید که هریک دارای توانایی‌ها، آمار و جناح‌های مخصوص به خود می‌باشند. قهرمانان خود را ارتقاء دهید تا قدرتمندتر شده و دریاها را تسخیر نمایید!

مکان‌های خطرناک فراوان پر از ماجراجویی را کاوش کنید. داستان‌های هیجان‌انگیز را کامل کنید و جوایز ارزشمند بگیرید! سعی کنید و ثابت نمایید که یک کاپیتان دزد دریای واقعی هستید!

در مسابقات هیجان‌انگیز نفر به نفر شرکت کرده و به رقبای خود نشان دهید که بهترین دزد دریایی کیست! از سرزمین خود دفاع کنید و نفوذ خود را گسترش دهید!

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.1 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 2.01
  • اندازه : 56M
  • این برنامه نیاز به اینترنت دارد
  • این برنامه برای اجرا نیاز به دانلود دیتا دارد
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2019/11/23

ویدیوی معرفی

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود