Arena Masters : Legend Begins v17.51.298

نظرتان درباره یک قایم‌باشک هیجان‌انگیز چیست؟

من یک افسر هستم، اما همچنین یک قانون‌شکن؟! اجازه دهید تعقیب و گریز آغاز شود! ممکن است من را پیدا کرده باشید، اما حالا باید مرا بگیرید! در بازی اکشن Arena Masters : Legend Begins یک بازی هیجان‌انگیز قایم‌باشک را با دوستان خود انجام دهید! از انبوهی از زامبی‌ها فرار کنید!

دیگر تنها بازی نکنید! در این بازی شما و دوستانتان می‌توانید به صورت زنده و آنلاین به بازی بپردازید. آیا می‌توانید تمامی حالات بازی را با دوستان خود تجربه نمایید؟ در حال انجام بازی و رقابت، با دوستانتان چت کنید! حتی دوستان شما از سرتاسر دنیا نیز به بازی دعوتند! منتظر چه هستید؟

در این بازی پوسته‌های زیبای جدید برای قهرمانان ارائه گردیده است. به شخصیت خود یک ظاهر تابستانی جدید بدهید! پوسته‌های جدید برای تمامی شخصیت‌های بازی ساخته شده است!

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود