بازی گردونه شانس آیکون

Coin Master

بازی گردونه شانس
4.7 (6794) امتیاز در گوگل‌پلی
آنلاین / چند نفره , بازی , فانتزی

در بازی Coin Master در حملات، چرخش‌ها و هجوم‌های خود برای ساختن روستایتان و رساندن آن به بالای جدول به دوستان فیسبوکی خود و میلیون‌ها بازیکن از سراسر دنیا ملحق شوید!

آیا از عهده تبدیل شدن به استاد سکه بعدی بر خواهید آمد؟ آیا می‌توانید در طول زمان سفر کرده و در سرزمین‌های جادویی با بهترین دزد دریایی، هیپی، پادشاه، جنگجو و یا وایکینگ‌ها به نبرد بپردازید؟

چرخ را بچرخانید تا شانس خود را امتحان نمایید، خواه زمان حمله، غنیمت، سپر و یا حمله باشد. با فرود بر روی سکه‌ها و یا کیسه‌های طلا غنیمت کسب کنید تا بتوانید در بازی روستاهای قدرتمند بسازید و در مراحل بالا بروید. سپرها را برنده شوید تا از روستای خود در برابر وایکینگ‌های دیگر که سعی در حمله به شما دارند محافظت نمایید. به استاد سکه با قدرتمندترین روستا و بیشترین غنائم تبدیل شوید!

بدست آوردن سکه از طریق ماشین تنها راه کسب غنیمت نیست، می‌توانید آن را هم بدزدید! به دوست و دشمن حمله کنید تا برای روستای خود به اندازه کافی سکه بدست بیاورید.

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 2.2 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 3.5.350
  • اندازه : 62M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2021/06/01
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود