5 نرم افزار ویرایش سریع و حرفه ای عکس 2019
احتمالا می‌پسندید 5 نرم افزار ویرایش سریع و حرفه ای عکس 2019

Piercing Photo Editor PRO v1.21

برنامه Piercing Photo Editor به شما امکان می‌دهد پیرسینگ را بدون هیچ دردی بر روی بدن خود امتحان کنید! بدون سوراخ کردن عکس‌های خود را زیبا کنید. با استفاده از این برنامه حس می‌کنید در یک سالن پیرسینگ هستید. کافیست یک عکس از گالری گرفته و یا با دوربین عکسی بگیرید. طراحی خالکوبی که به سبک شما می‌آید را انتخاب نمایید، افکت دلخواه خود را بچرخانید، تغییر اندازه دهید و ذخیره کنید! همچنین می‌توانید با دوستان خود شوخی کرده و عکس خود را با عنوان اینکه پیرسینگ انجام داده‌اید به اشتراک بگذارید. پس از ویرایش در این برنامه، عکس‌‌ها تقلبی به نظر نخواهند آمد، بقیه نتیجه را باور خواهند کرد.

این ابزار ویرایشگر شامل ایده‌های فراوان برای پسران و دختران است. نه تنها می‌توانید مکان را انتخاب کنید، بلکه می‌توانید جواهراتی که به شما می‌آیند را نیز برگزینید.

به خاطر داشته باشید پیرسینگ در دنیای واقعی یک بازی نیست، و برای همیشه بر روی پوست شما باقی خواهد ماند، پس ابتدا در این برنامه چک کنید که چگونه بر روی بدنتان به نظر می‌رسد.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود