Tap Heroes Tap Tap Game v4.8

Tap Heroes! Tap Tap Game! یک بازی ماجراجویانه است که می‌توانید آن را تنها با یک لمس انجام دهید! لمس کنید تا به هیولاها حمله نمایید! سپس با استفاده از طلایی که با شکست دادن هیولا بدست آورده‌اید قهرمان خود را ارتقاء دهید.

حتی زمانی که بازی را انجام نمی‌دهید، همراهان شما برایتان طلا کسب خواهند کرد. همکاران خود را با طلایی که کسب کرده‌اید تقویت کنید. دوستانتان مهارت‌های ویژه خواهند داشت.

با پیشروی در بازی می‌توانید عتیقه‌جات بدست بیاورید. با استفاده از آن‌ها نیروی قدرتمندی کسب کنید.

به میدان ملحق شوید تا با بازیکنانی از سرتاسر دنیا به رقابت بپردازید. می‌توانید با بازیکنان دیگر رقابت کنید تا به رتبه بالاتری دست پیدا نمایید. طبق نتایجی که کسب کرده‌اید می‌توانید آیتم‌های مختلف بگیرید.

بر روی صفحه لمس کنید تا قهرمان شما به دشمنان حمله نماید. با ارتقاء سطح قهرمان، هنگام لمس کردن قدرت حمله نیز افزایش خواهد یافت. با دست‌یابی به سطح مشخص می‌توانید از مهارت‌های ویژه استفاده کنید. هریک از مهارت‌ها دارای اثر قدرتمندی می‌باشد.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود