بازی نقش آفرینی نبرد 5 به 5 آیکون

Garena RoV: Mobile MOBA

بازی نقش آفرینی نبرد 5 به 5
4.5 (1952245) امتیاز در گوگل‌پلی
آنلاین / چند نفره , بازی , نقش آفرینی - RPG

Garena AOV – Arena of Valor: Action MOBA بازی نبرد آنلاین 5 به 5، با محتوای عالی به شما ارائه می‌شود. این بازی متعادل توسعه داده شده، تا پیروزی تنها توسط مهارت بدست بیاید. از هیجان بازی موبایل اچ‌دی با حجم کمتر لذت ببرید. بازیکنان جدید 18 قهرمان رایگان جایزه می‌گیرند. بیایید به جامعه بازیکنان که بیش از 100 میلیون کاربر از سرتاسر دنیا می‌باشند ملحق شوید و نشان دهید که در میدان نبرد پادشاهی می‌کنید!

تنها در این بازی می‌توانید کیفیت بالا را با حجم کمتر و فایل کوچکتر تجربه نمایید. این ویژگی باعث می‌شود تا بازی بر روی گوشی‌های موبایل با رم و حافظه کمتر مناسبتر باشد.

با گرافیک سه‌بعدی اچ‌دی، می‌توانید از مشاهده قهرمانان در نبردهای 5 به 5 15 دقیقه‌ای لذت ببرید. از تمامی ویژگی‌های سیستم MOBA که برای لمس انگشتان ساده‌تر و در دسترس‌تر گردیده استفاده کنید.

بیش از 50 قهرمان گوناگون که شامل قهرمانان دی‌سی رسمی از جمله بتمن، زن شگفت‌انگیز، جوکر و سوپرمن می‌شوند را یاد گرفته و از آن‌ها استفاده نمایید. خود را برای رویدادهای هیجان‌انگیز روزانه آماده نمایید.

 

تغییرات نسخه 1.39.1.3 :

بهینه سازی های مختلف

رفع مشکلات بازی

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.0 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 1.39.1.3
  • اندازه : 74M
  • این برنامه نیاز به اینترنت دارد
  • این برنامه برای اجرا نیاز به دانلود دیتا دارد
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2021/04/03

آموزش‌های مرتبط

آموزش نصب بازی های دیتا دار به همراه ویدیو آموزش نصب بازی های دیتا دار به همراه ویدیو

اگر می‌خواهید بازی‌های دیتا دار را روی دستگاه اندرویدی خود نصب کنید ولی شیوه نصب آن‌ها را نمی‌دانید این آموزش را دنبال کنید.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود