Crystals & Curses v1.0

به سرزمین آسترا خوش آمدید، جایی که پازل‌ها نفرین شده‌اند، خرچنگ‌ها قمار می‌کنند، و معماها شما را به جایی که انتظارش را ندارید هدایتتان می‌کنند.

منجمان اکوی و ناکس در حال سفر در آسترا هستند، نفرین‌ها را در هم می‌شکنند و به گروه خود اعضای جدیدی اضافه می‌کنند. آن‌ها باید پازل‌های پیش‌رونده را حل کنند تا منبع وحشتناک نفرین‌ها را بیابند. در مسیر خود آن‌ها با زره‌ها، کلاه‌های محسورشده پرنده و ارواح باستانی درختان روبرو می‌شوند. آیا آن‌ها به مرگ آتشین محکوم شده‌اند؟

Crystals & Curses یک بازی پازل بسیار چالش‌برانگیز است که در آن بازیکنان برای حل پازل‌های جدید باید مرتباً روش تفکر خود را تغییر دهند. هر دنیا مکانیک جدیدی را ارائه می‌کند که قوانین پازل را تغییر می‌دهد. در این بازی نبرد با غول‌ها، معماهای گوناگون، افسانه‌های قابل آزاد شدن و اسراری وجود دارد که بحث در مورد آن‌ها آزاد نیست.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود