Epic Defense – the Elements v1.4.7

پیش نیاز : اندروید 1.6 و بالاتر

Epic Defense – the Elements یک بازی جدید در ژانر برج دفاعی است که تا کنون به مانند آن را نه دیده اید و نه انجام داده اید !
داستان بازی مربوط به زمانی در دوردست ها می باشد . جایی که اورک ها چشم طمع خود را بر روی شهر های متمدن خیره کرده بودند و قصد داشتند صلح جهانی را از بین ببرند و عاقبت نیز آنها هدف شوم خود را عملی نموده و با حمله کردن به شهر های مختلف آنها را به ورطه نابودی رسانیدند . در این میان مردمانی که مورد حمله قرار گرفته بودند به صورت اتفاقی با عنصری جادویی آشنا گردیدند که می توانست قدرتی دو چندان به آنها بخشیده و بتوانند از خود در برابر حملات دشمن محافظت نمایند .
حال وظیفه شما در این بازی ، استفاده از عنصر جادویی به منظور دفاع از قلمروتان می باشد که بایست با بهره گیری درست ، بر دشمنان پیروز آیید .

این بازی در 21 مرحله طراحی شده است که آن را در دو حالت و سه سطح سختی مختلف می توانید انجام دهید .

 

hajm حجم : 26.92 مگابایت

download دانلود با لینک مستقیم

 

download دانلود با استفاده از بارکد خوان QR ( اگر نمیدانید QR چیست کلیک کنید )

qrcode(73)

Epic Defense – the Elements5 Epic Defense – the Elements2 Epic Defense – the Elements3 Epic Defense – the Elements4

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود