بازی سرعتی دویدن رونالدو آیکون

Cristiano Ronaldo: Kick'n'Run – Football Runner‏

بازی سرعتی دویدن رونالدو
4.5 (182792) امتیاز در گوگل‌پلی
بازی , ماجراجویانه

چقدر می‌خواهید در نقش کریستیانو رونالدو، یکی از بهترین بازیکنان فوتبال در دنیا بازی کنید؟ در بازی رانر چندنفره آنلاین Cristiano Ronaldo: Kick’n’Run – Football Runner‏ ببینید شوت زدن، دویدن و گل زدن مانند CR7 چه حسی دارد و به یک قهرمان فوتبال تبدیل شود. کفش‌های نایکی خود را به پا کنید و در خیابان‌های پاریس سعی کنید بالاترین امتیاز را بدست بیاورید.

در مسابقات زنده آنلاین در برابر بازیکنان واقعی از سرتاسر دنیا رقابت کنید تا جوایز عالی را از آن خود نمایید! بیشترین امتیازات را بدست بیاورید، از جدول امتیازات رقابتی بالا بروید و به ستاره نهایی فوتبال تبدیل شوید.

با دوستان خود از هر جای دنیا تیم تشکیل دهید تا امتیاز زیادی بگیرید و به تیم رویایی مسابقات آنلاین چندنفره تبدیل شوید.

از آیتم‌های قدرتی ویژه استفاده کنید و موانع را در هم بشکنید تا امتیازات فراوان را بدست بیاورید.

اگر یک طرفدار واقعی کریستیانو رونالدو هستید، می‌دانید که او می‌خواهد در همه موقعیت‌ها ظاهر خوبی داشته باشد. مجموعه فوق‌العاده‌ای از کفش‌های فوتبال نایکی و لوازم وجود دارد تا بتوانید مانند او خوشتیب باشید!

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.1 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 1.0.35
  • اندازه : 85M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2020/06/24
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود