بازی آفلاین دفاعی آیکون

BAD 2 BAD: DELTA

بازی آفلاین دفاعی
4.7 (16233) امتیاز در گوگل‌پلی
اکشن , بازی , دفاعی

BAD 2 BAD: DELTA یک بازی سرگرم‌کننده آفلاین در سبک دفاعی است که در آن می‌توانید تا پایان بدون نیاز به اینترنت سرگرم شوید!

با دقت فاصله میان قهرمان و دشمنان را تحت نظر داشته باشید! زمان‌بندی حملات دشمن را در نظر داشته باشید!

در این بازی 15 قهرمان فوق‌العاده وجود دارد که می‌توانید کنترل کنید، در حالی که نیروهای پشتیبان گوناگون آماده به خدمت هستند. بیش از 60 نیروی نظامی مختلف آماده استفاده می‌باشد. قهرمانان گوناگون دارای سلاح‌ها و توانایی‌های ویژه می‌باشند.

بیش از 96 مأموریت در 3 کمپین اصلی و 2 حالت اضافه وجود دارد. کمپین‌ها دارای نام‌های عملیات دلتا، بیو و آلفا می‌باشند. حالت‌های استاندارد، قهرمان و شکار نیز موجود هستند.

این بازی بیرحمانه جدید توسط گروهبان پاندا توسعه داده شده است. دو توسعه‌دهنده که بازی‌های نظامی زیادی به سبک تیراندازی اول شخص ساخته‌اند و گروهبان پاندا با یکدیگر همکاری کرده‌اند تا این بازی جدید را بر اساس ایده‌های اصلی گروهبان پاندا توسعه دهند.

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.1 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 1.5.5
  • اندازه : 48M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2021/02/23

ویدیوی معرفی

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود