Spore Monsters io 3D Savage Predators Battle v2.00

زیر آفتاب سوزان یک تمدن جدید در حال ریشه زدن است. هیولاهای اسپور در این سرزمین خالی دوام آورده و تکامل یافته‌اند. این موجودات برای زندگی در این منطقه بسیار داغ و نابودگر بسیار ضعیف هستند و راه حل در همزیستی با فناوری‌های بشر که منقرض گردیده یافت شده است. پس تغییر تکنولوژیک پنجه‌ها، اندام و بدن هیولاها انجام شد. این تغییرات هیولاها به آنها امکان داد تا با این محیط خصمانه سازگار شوند. اما این تکامل سریع تأثیر بدی بر ذهن موجودات گذاشت که باعت بی‌نظمی، جنون و خشم شد. حالا این موجودات حتی از پیش نیز حریص‌تر، خشمگین‌تر و گرسنه‌تر هستند.
در بازی Spore Monsters.io 3D – Savage Predators Battle به یکی از این هیولاهای وحشتناک تبدیل شده و در یک جنگ شدید برای قلمرو شرکت کنید.
از بی‌شمار تکامل لذت ببرید اما مراقب باشید! موجودات خطرناک بسیاری برای این سرزمین چشم دوخته‌اند. کرم‌های خاکی غول‌پیکر که آماده بلع و هضم هر کسی می‌باشد که جرئت نزدیک شدن به او را دارد.
به عنوان یک موجود زنده کوچک بازی را آغاز کنید که به سختی می‌تواند بیش از چند دقیقه در این محیط ناامن دوام بیاورد. بسته به مرحله تکامل، می‌تواند یک هیولای کوچک اما سریع، و یا برعکس قدرتمند و خطرناک باشید.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود