Amazing Captain Hero Fighting Fun v1.0

به دنیای Amazing Captain Hero Fighting Fun خوش آمدید تا گانگسترها و جنایتکاران خیابانی را از شهرها پاکسازی نمایید. این بازی نبرد کاپیتان آینده یک ماجراجویی برای اجرای اکشن‌های فوق‌العاده و قدرتی برای مقابله با تبهکاران می‌باشد. باید به عنوان یک قهرمان وارد شهر شده و با استفاده از انواع سلاح‌ها از جمله چاقو، چکش، کلت و غیره به مبارزه بپردازید. باید ابرقدرت‌های خود را به نمایش بگذارید و شرایط دشوار را شکست دهید.

گرافیک واقع‌گرایانه و محیط عالی شهر باعث سرگرمی در مبارزات می‌شوند. علاوه بر آن، ترافیک پویا یک جو طبیعی از شهر را ایجاد می‌نمایند. باید بر روی مسئولیت‌های خود تمرکز کرده و مأموریت‌ها را به عنوان قهرمان شهر انجام دهید. باید خود را برای رویارویی با هر خطری آماده کرده و شهروندان را از جنایتکاران نجات دهید.

 

ویژگی‌ها :

انیمیشن‌های مبارزه و شخصیت‌های کاپیتان هیجان‌انگیز

سلاح‌های گوناگون و جو واقع‌گرایانه شهر

مأموریت‌ها و چالش‌های هیجان‌انگیز را انجام دهید

دارای رابط کاربری روان و موسیقی زمینه شگفت‌انگیز

گیم‌|لی الهام‌بخش و تجربه مبارزه فوق‌العاده

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود