بازی منچ آنلاین آیکون

Ludo Classic

بازی منچ آنلاین
4.4 (141597) امتیاز در گوگل‌پلی
بازی , تخته ای

Ludo Classic بازی تخته‌ای لودو است که حس کلاسیک چوبی را به شما منتقل می‌نماید. این یک بازی استراتژیک برای 2 تا 4 بازیکن است که به طور گسترده‌ای در هندوستان، نپال، الجزایر و بسیاری کشورهای دیگر آسیایی، لاتین و اروپایی بازی می‌شود. هدف این بازی ساده است، هر بازیکن باید با چهار توکنی که در اختیار دارد از آغاز تا پایان مسابقه دهد که حرکات طبق تاس انجام می‌شوند.

این بازی تنظیمات فراوانی دارد که می‌توانید یک مسابقه را به صد نوع گوناگون تجربه نمایید. با قابلیت بازی به صورت آفلاین می‌توانید با تعداد یک کامپیوتر با بیشتر بازی کنید و هوش آن را انتخاب کنید (آموزش دیده، حرفه‌ای و استراتژیک) تا سطح پیچیدگی را افزایش دهید. گزینه بازی از طریق بلوتوث نیز در دسترس می‌باشد، که می‌توانید دستگاه خود را با دستگاه رقیب به وسیله بلوتوث جفت کرده و یک مسابقه را به صورت آفلاین انجام دهید.

با وارد شدن به حساب کاربری گوگل پلی، گوگل پلاس و فیسبوک می‌توانید با دوستان، خانواده و یا بازیکن تصادفی از سرتاسر دنیا بازی کنید. امکان دعوت کردن دوستان و یا شرکت در یک مسابقه میزبانی شده توسط دوستان فیسبوک و گوگل پلاس خود را خواهید داشت.

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.0 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 43
  • اندازه : 10M
  • این برنامه نیاز به اینترنت دارد
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2020/01/28
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود