بازی تیراندازی به زامبی ها آیکون

Zombie Shooter Hell 4 Survival

بازی تیراندازی به زامبی ها
4.6 (10686) امتیاز در گوگل‌پلی
اکشن , بازی

Zombie Shooter Hell 4 Survival یک بازی اکشن است که شما را به گردشی در جهنم می‌برد!

شهر مرده است، زامبی‌ها همه جا هستند، تقریباً هر کسی که می‌شناسید از بین رفته، اما حداقل شما سلاح‌هایتان را همراه خود دارید و به دنبال منابع می‌گردید. آیا بار دیگر در جهنم زامبی‌ها زنده خواهید ماند؟

در این بازی استفاده از سلاح بهبود یافته است و مرتب در حال ارتقاء می‌باشد تا سلاح‌ها و سبک‌های بازی جدید را در آینده پشتیبانی نماید. مدل‌های سلاح نیز بهبود یافته‌اند تا ظاهر بهتری داشته باشند.

این بازی شامل مناطق جدید است که به زیبایی طراحی گردیده‌اند. تغییراتی که در موتور بازی انجام گرفته امکان ساخت مناظر زیبای جدید با افکت‌ها و نورپردازی تأثیرگذار را فراهم می‌سازد.

موجودات بیشتری از همه طرف به سمت شما می‌آیند تا عذاب بدهند، از خفاش‌های آلوده شده به ویروی زامبی تا سگ‌های خون‌آشام که بزرگتر و بدتر از همیشه می‌باشند.

در حال حاضر این بازی هنوز در حالت بتا قرار دارد که بنا به بازخورد بازیکنان ویژگی‌های جدید به آن اضافه گردیده و تنظیماتی برای بهبود آن انجام می‌گیرد.

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.1 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 1.56
  • اندازه : 46M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2019/06/19
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود