بازی پازلی ترول با بیش از 33 میلیون نصب آیکون

Troll Face Quest: Video Games

بازی پازلی ترول با بیش از 33 میلیون نصب
4.6 (202647) امتیاز در گوگل‌پلی
بازی , پازل

نمی‌توانید این بازی را از دست بدهید! نسخه جدید بازی Troll Face Quest Video Games بالاخره اینجاست! تاکنون اسم این بازی را نشنیده‌اید؟ با بیش از 33 میلیون نصب در سرتاسر دنیا، این بازی به طرزی دیوانه‌وار موفق می‌باشد! این بار شما عازم یک ماجراجویی خنده‌دار شده‌اید که در آن پازل‌های چالش‌برانگیز را حل کرده و سعی می‌نمایید در حالی که با معروف‌ترین شخصیت‌های بازی در طول تاریخ شوخی می‌کنید، شرایط غیرممکن را حل نمایید.

برای جلوگیری از شرمندگی آن‌ها، هیچ نامی را اینجا ذکر نمی‌کنیم، اما قهرمانان کلاسیک دنیای تیراندازی اول شخص، لوله‌کش‌های ایتالیایی، نینجا‌های عاشق میوه، اورک‌های ترسناک، پازل‌های پر از آب‌نبات و نمونه‌های آزمایشی بی‌گناه در آزمایشگاه‌های مملو از درگاه‌ها از شوخی‌ها در امان نخواهند ماند.

چگونه دنیایی که غیرعاقلانه است را توجیه می‌کنید؟ این بازی دیوانه‌‌وار است یا شما دیوانه هستید؟ سعی کنید خود را جمع کنید و بیش از 30 مرحله عجیب و غریب را حل نمایید.

 

ویژگی‌ها :

بیش از 30 پازل کاملاً دیوانه‌وار و بامزه

کنترل‌های جدید را تجربه کنید

دستاوردهای عجیب و غریب را آزاد نمایید

جدول امتیازات جهانی را تسخیر کنید

هر زمان و هرجا بدون نیاز به وای‌فای بازی را انجام دهید

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.2 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 2.2.3
  • اندازه : 70M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2020/11/29

ویدیوی معرفی

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا
پرش به لینک دانلود