Handy Note Pro v5.1

پیش نیاز : اندروید 2.2 و بالاتر

محبوبترین نرم افزار یادداشت برداری در اپ استور آمازون ، اکنون برای اندروید ارایه گردیده است .
در جایی که هزاران نرم افزار یادداشت برداری وجود دارند ، اننخاب کردن یک گزینه از میان آنها که بتواند تمامی نیازها را برطرف سازد کاری بس دشوار می نماید . Handy Note Pro برنامه ای است که با گنجاندن تمامی قابلیت های اساسی لازم برای نوشتن نکته ها و یادداشت ها در محیط اندروید برایتان فراهم آمده است و می توانید هم اکنون آنرا از اندرویدها دانلود نمایید . این اپلیکیشن در عین قدرت بسیار بالا ، دارای کاربری بسیار ساده ای می باشد که همین موضوع می تواند یکی از دلایلی باشد که این برنامه را به گونه های مشابه ترجیح دهید .

hajm حجم : 16.00 مگابایت

download دانلود با لینک مستقیم

download دانلود با استفاده از بارکد خوان QR ( اگر نمیدانید QR چیست کلیک کنید )

qrcode(177)

 Handy Note Pro 4 Handy Note Pro 3 Handy Note Pro 2 Handy Note Pro 5 Handy Note Pro 6 Handy Note Pro 7

 

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا
  • aliee

  • هیچ برنامه ای در این زمینه کاملتر از EverNote نیست چون برای هر 4 پلتفرم اندروید، ای او اس، ویندوز و مک نوشته شده و شما در طی عمرتون پلتفرمتون رو به هر چیزی تغییر بدید یادداشت هاتون همیشه همراهتون هستند.
    در ضمن امکان ذخیره صدا، فیلم و عکس رو هم داره.

  • یعنی به s memo میرسه؟

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود