2017 Palm Reading Premium HD v1.4.2

2018 Palm Reading Premium HD لوکس‌ترین و حرفه‌ای ترین برنامه کف‌بینی برای شماست. این برنامه از شتابدهنده گرافیکی استفاده می‌کند تا تعاملات کاربر روان و غنی با گرافیک اچ‌دی همراه باشند.

این یک برنامه حرفه‌ای کف‌بینی است که برای تجزیه و تحلیل خطوط کف دست و انگشتان خود می‌توانید از آن استفاده نمایید، بدون اینکه چیزی درباره کف‌بینی بدانید. با استفاده از تست‌های تصویری سریع و ساده می‌توانید خود را بهتر بشناسید. تجزیه و تحلیل کف دست خود و دوستانتان را ببینید و اسرار و آینده را برملا کنید. دست چپ خود را تست کنید تا ببینید چه کسی هستید. دست راست شما نشان خواهد داد که می‌خواهید از نظر دیگران چگونه دیده شوید.

این برنامه از تست‌های تصویری سریع، ساده و سرگرم‌کننده استفاده می‌کند تا نتایج دقیق را درباره خطوط کف دست، انگشتان و علائم کف دستتان به شما ارائه دهد. همه نتایج بر اساس اطلاعات درباره هنر باستانی کف‌بینی بوده و صرفاً نتایج تصادفی که با نرم‌ازارهای خودکار تولید می‌شوند نمی‌باشد.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود